Komunikator PR

Dolce Vita

„Dolce Vita” znaczy „ochota na słodkie życie”.
Pod tą nazwą kryje się sposób na życie, którym chce się dzielić jedna z najlepszych lodziarni w Opolu.

Dolce Vita od ponad 20 lat produkuje i serwuje tradycyjne włoskie desery
oraz lody rzemieślnicze. Projekt obejmował rebranding marki
oraz stworzenie nowych oznakowań pojazdów.

 

 

 

 

 

Logo w swojej formie nawiązuje do lodów w rożku, które zbudowane są w oparciu o formę serca. Multiplikacja elementów tworzy motyw pawiego ogona, który symbolizuje różnorodność smaków. Zbiór trzech regularnie ułożonych rożków tworzy symboliczną formę elementu biżuterii – broszki, będącej szlachetną ozdobą lodziarni z tradycją.  Znak niesie pozytywne emocje łączące tradycję z nowoczesnością.

 

 

 

Uzupełnieniem identyfikacji jest hasło Lody Dolce VIta. Nowoczesny styl typografii dodaje śmiałego charakteru marce.

 

 

 

Klucz wizualny tworzy zestawienie zdjęć lodów z delikatną szarością tła i intensywną magentą markizy i typografii. Całość posiada spójny i pozytywny wizerunek nowoczesnej lodziarni z tradycją.

 

 

Projekty oznakowań firmowych pojazdów Dolce Vita

powrót do portfolio
strzałka do góry